Greencom.pl jest sklepem internetowym B2B oferującym bogaty asortyment produktów przyjaznych dla środowiska. Swoją ofertę kierujemy do firm, instytucji i organizacji, które potrzebują kompleksowej obsługi. Zapewniamy profesjonalne doradztwo oraz szybką obsługę.
1. REJESTRACJA W SKLEPIE
Jeżeli chcesz:
- zapoznać się z cenami produktów – podane ceny dotyczą minimalnego nakładu zamówienia (przy każdym produkcie podane jest minimum logistyczne),
- dodać produkty do Przechowalni,
- dokonywać hurtowych zakupów.
zarejestruj się w zakładce Moje Konto, którą znajdziesz na górze strony Sklepu.
Konta w naszym Sklepie aktywowane są przez Administratora.
Aktywacja konta w Sklepie Greencom.pl przez Administratora następuje po weryfikacji danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
O aktywacji konta Klient zostaje powiadomiony osobnym e-mailem.
2. WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW
Aby znaleźć przedmiot według nazwy czy ceny, możesz użyć prostej wyszukiwarki, która znajduje się na górze strony.
Możesz również przeszukiwać asortyment dzięki menu znajdującego się po lewej stronie. Znajdziesz tam podział produktów według:
- kategorii, do której należą,
- ekotworzywa, z którego są wykonane,
- eko-efektu, który dają,
- certyfikatów, które posiadają.
3. ZAMÓWIENIA
Zamówienia w Sklepie Greencom.pl można składać:
- poprzez koszyk sklepu internetowego - umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka Sklepu Greencom.pl Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym systemie. Wiadomość będzie zawierała datę oraz czas rejestracji, a także unikalny numer zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji.
- poprzez email - na adres sklep@greencom.pl można przesłać email zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia: dane dotyczące zamówienia (ilość, kolorystyka zamawianego towaru, opcje znakowania etc.) oraz informacje potrzebne do wystawienia faktury: dane firmy/instytucji zamawiającej i adres dostawy.
-
poprzez FORMULARZ ZAMÓWIENIOWY. Wypełniony formularz należy odesłać emailem na adres sklep@greencom.pl.
4. PŁATNOŚCI
4.1 NOWI KLIENCI
Przy pierwszych 3 zamówieniach obowiązuje przedpłata w wysokości 100% wartości zamówienia na podstawie wystawionej faktury pro-forma.
4.2 STALI KLIENCI
Klient może dokonać płatności za zamówiony towar w następujących formach:
-
przelewem bankowym na konto Sprzedawcy,
-
gotówką - w momencie odbioru przesyłki z towarem lub w momencie osobistego odbioru towaru w siedzibie Sprzedawcy.
W tytule przelewu koniecznie prosimy podać numer faktury.
Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT.
5. NADRUKI I ZNAKOWANIE
Jeżeli chcesz, aby zakupione przez Ciebie przedmioty zostały oznaczone nadrukami:
- zaznacz tę informację przy zamawianiu (na ostatnim etapie składania zamówienia wypełnij pole dotyczące nadruków),
- skontaktuj się z nami celem ustalenia wybranej przez Ciebie opcji nadruku,
- wyślij nam grafikę w wersji wektorowej (.cdr, .ai) potrzebną do wykonania wizualizacji nadruku.
6. POMOC
Jeżeli potrzebujesz pomocy w procesie zakupowym, skontaktuj się z nami.
Zapraszamy do zakupów!
Zespół Sklepu Greencom.pl